Millal meid proteiinitrend tabas?

Eesti Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp: «Maailmas valitseb juba mõned aastad suundumus, et tootes suurendatakse valgusisaldust ja samal ajal vähendatakse süsivesikute, eriti suhkrute sisaldust. Eesti pole sellest puutumata jäänud ja nii leiab poelettidelt üha enam proteiinitooteid. Algselt küll sportlastele mõeldud, aga sotsiaalmeedia ajastul tabavad trendid väga kiirelt ka tavatarbijat. Tootjate eesmärk on teha tooteid, mis sobivad nii tippsportlasele kui ka tavatarbijale, sest toitumise poolest muututakse üha teadlikumaks ja nõudlus valgurikaste toodete järele kasvab. Siiski ei kao lettidelt ka magusamad tooted, sest kõik vajavad aeg-ajalt midagi tõeliselt head ega hooli sel hetkel suhkrutest. Oluline on tasakaalustatud toitumine-liikumine ja meie ülesanne on pakkuda võimalikult laia tootevalikut.»

Edasi lugemiseks telli ajakiri Naisteleht