Personaaltreener Heikki Mägi treeningusoovitused

Treeni jalalihaseid, et saada ilusat kõhtu
Isegi siis, kui sind huvitavad ainult ilusad kõhulihased, pole mõtet raisata aega vaid nende treenimisele. Treeni võrdselt kogu keha. Mida rohkem on sul lihaseid, seda rohkem põletab keha energiat ja keharasva.

Rasvapõletustsoon on müüt
Rahvasuus on kanda kinnitanud müüt, et kehakaalu aitavad langetada kõige paremini madala koormusega rahulikud treeningud. Tegelikult ei vasta see siiski tõele. Intensiivsemad ja tugevamad treeningud on keharasva põletamisel märgatavalt efektiivsemad. Seda nn järelpõlemise tõttu – pärast raskemat treeningut püsib sinu ainevahetus veel pikka aega erksamana. Kergete treeningute mõju kaob seevastu kiiresti pärast treeningu lõppu. Liiga sagedased kerged treeningud muudavad keha hoopis äärmiselt ökonoomseks, mistõttu kulutab see ka vähem keharasva. 
Tugevama treeningu juures tasub siiski jälgida enesetunnet ja endale mitte liiga teha. Kuula oma keha!

Treeni oma lihaseid 
Sõnapaar «kaalu langetamine» seostub enamiku inimeste peas eelkõige pika jooksmise, kepikõnni või rattasõiduga. Unarusse jäetakse lihastreeningud, mis annavad kehale ilusa kuju ja vormi ning on keharasva põletamise seisukohalt kestvustreeningutest isegi tõhusamad. Parima tulemuse saavutamiseks treeni nädalas neli korda. Treeninguplaani sobivad kenasti kaks lihastreeningut ja kaks aeroobset treeningut.
Edasi lugemiseks telli ajakiri Naisteleht