Aastaid distantsõppel olnud poja ema jagab kogemusi: õpimotivatsiooni püsimiseks on tarvis lapsevanema toetust

Silja Paavle, 18. märts 2020

Kui koolitundides toetab lapsi õpingutes õpetaja, siis nüüd on toetaja roll lapsevanema kanda. Kuidas seda teha?

Läänemaa Risti põhikooli õpetaja Kail Visla meenutab aega, kui ta poeg 2.−4. klassis õppides Vormsi põhikooli juures distantsõppel oli – ka praegune kaugõpe meenutab korralduslikult sellist olukorda. «Meie kogemus oli igati positiivne, oleme Vormsi koolile ja oma õpetajatele väga tänulikud,» kiidab ta. Alates viiendast klassist õpib poiss taas koolis tavaõppel ja tuleb kenasti toime.Kolm aastat koduseid õpinguid võtab Kail kokku reegliga: «Õppima peab iga päev, et koolitöö kuhjuma ei hakkaks. Õppimise aeg võiks olla enam-vähem kindel, siis on lihtsam lapsega kokkuleppele saada.»

Edasi lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?